Bă Cristi, așa campanie electorală să ai? Bă Cristi, așa campanie electorală să ai?
Bă Cristi, bă Cristi Petrescu, mă adresez cu „bă”, pentru că așa te-ai poziționat: Așa e in filmulețul ăla din care ți-ai extras tu, sau... Bă Cristi, așa campanie electorală să ai?

Bă Cristi, bă Cristi Petrescu, mă adresez cu „bă”, pentru că așa te-ai poziționat:

Așa e in filmulețul ăla din care ți-ai extras tu, sau scoicile alea care-ți aranjează imaginea, sloganul de campanie!
Așa că, bă Cristi, țin să fiu unul din primii care-ți spune că tu și campania ta electorală sunteți de căcat.

“Cheamă-l pe Cristi”?! Când spui „cheamă-l pe Cristi la primărie”, în mintea mea Cristi e sudoru’ care vine să repare gardu: „s-a stricat gardul primăriei, cheamă-l pe Cristi”. Sau prietenu’ ăla prost de care face toată lumea mișto: “Hai cheamă-l și pe Cristi că râdem!”.

Unde să te chem, bă Cristi? La primărie? Păi ce să faci bă Cristi la primărie?

Tu și întreg stafful tău de campanie sunteți proști și penibili. V-ați asumat un căcat, un căcat devenit viral, și l-ați așezat într-o campanie electorală. Probabil că idioții din echipa ta își freacă mâinile contemplând căcatu’ de mesaj de campanie pe care l-au produs și se miră singuri de puhoiul de creativitate pe care l-au vomitat. Vrei un sfat? Dă-i afară.

Bine, bine, dar de ce am zis că ești tu prost? Pai, bă Cristi, hai să te iau punctual, după CV-ul de pe Camera Deputaților.

Hai să discutăm doar ce ai facut tu la Primăria Capitalei în calitate de Director Executiv între 2007- 2008. Să o luăm cu liniuță:

1. Identificarea unor simboluri reprezentative pentru Bucureşti prin consultări publice cu experţi si opinia publică

Ce simboluri ai găsit bă, pardon, ai identificat adică? Bă, asta e treabă de departament de comunicare publică, nu de director executiv. E ca și cum Directorul Executiv de la Vodafone s-ar gândi la pictograme! Bun, bun, trecem peste, da’ care-s simbolurile, unde-s promovate și implementate, ce profit au adus, de imagine, financiar… adică, bun, bun, ai gândit, ai identificat, te-ai consultat, da’ ce-a ieșit? Altceva în afară de câinele lu’ Cristi din cușcă?

2. Identificarea unor trasee turistice, dezvoltarea unei infrastructuri turistice, cresterea atractivităţii culturale și sportive a Bucureştiului

Ce-ai facut bă? Care e traseul ăla turistic, care e bă infrastructura aia, zi bă în cifre care e creșterea atractivității culturale și sportive? Bă, în capitala europeană în care din patru stadioane, unu’ e închis și două mai că se dărâmă, în capitala FĂRĂ PATINOAR, în care lotul de patinaj artistic se antrenează în Mall la Cotroceni, tu ai adus “creșterea atractivității sportive” și culturale? Ce-ai facut mă? Autobuzele alea doubledeck care se plimbă goale pe la Arcu’ de Triumf?

3. Înființarea unui portal de informare şi promovare turistică ca parte a strategiei de dezvoltare turistica a Bucureştiului

Care e bă portalul ăla? Ia intră bă Cristi pe Google și scrie: portal de informare și promovare turistică București. Ce găsești bă? NIMIC bă.

Care portal bă? Vorbești oare de ecranele alea aruncate prin București care nu funcționează? Unde e portalu’? Care e utilitatea? Zi bă cifre, câți au accesat portalu’, ce informații sunt cele mai căutate, vorbește bă concret!

4. Elaborarea unei campanii de promovarea a Bucureştiului ca destinație turistică europeană

Care e bă campania, zi ce a facut campania asta, care a fost targetu’, cât ai cheltuit, ce ai produs? CIFRE BĂ CRISTI: „am făcut campania asta, a ajuns la x oameni de x naționalități; în termen de 6 luni, x avioane de turiști străini au venit la București”.

Bă Cristi, asta ai făcut tu la Primărie, în calitate de director executiv! Zi bă, concret, ce ai făcut? Ai plantat un copăcel, ai schimbat o bordurică? Din ce spui tu doar ai identificat, elaborat și inființat. Am înțeles. Dar CE ANUME?

Bă, hai să-ți zic eu care e treaba cu tine. Ești încă un costum spoit într-o campanie foarte proastă, care n-a făcut nimic, nu știe să facă nimic, da-și dă păru’ pe spate și zâmbește pe gustu’ babelor.

Așa că, bă Cristi, când ai intrat în treaba asta numită Social Media, trebuia să te aștepți că mai devreme sau mai târziu, se trezește unu’ prost și te trimite în pizda mă-tii cu tot cu panoul tău aruncat în stil nesimțit pe trei sferturi de trotuar la Vitan.

Marș, bă.

Excese similare...

Leave a Reply

1 Comment on "Bă Cristi, așa campanie electorală să ai?"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
trackback

[…] Bă Cristi, așa campanie electorală să ai? March 9, 2016 […]

wpDiscuz